Extranet

Ekstranet

Ekstranet -palveluilla tarkoitetaan yleensä tietyn organisaation ja tämän sidosryhmien välisessä käytössä olevaa palvelua. Palvelun tuoma lisäarvo löytyy viestinnän ja operatiivisten toimintojen tehostamisessa organisaation ja sidosryhmien välillä. Esimerkiksi verkkopankki voidaan luokitella Ekstranet -palveluksi jossa käyttäjät saavat pankin henkilökunnan palvelut käyttöönsä yhteisestä palvelusta.

Yleisimpiä extranet palveluita ovat:

  • Tilauskanava sidosryhmille
  • Palveluportaali asiakkaille
  • Kanta-asiakkuus palvelu asiakkaille

Extranet palveluiden tarkoitus on siis tehostaa sidosryhmien kanssa toimivia prosesseja, mutta myös samalla parantaa asiakaskokemusta sekä ostouseutta.

Ota yhteyttä

Jukka Leino
CEO, Partner

+358 10 3211906 
jukka.leino@oddy.fi

Pasi Lappalainen
CDO, Partner

+358 10 3211901
pasi.lappalainen@oddy.fi