Natiivimainonnan kesäetu Braven asiakkaille +30% klikkejä!


Posted on 07.06.2017
By Jukka Leino

Tags: Natiivimainonta


Jokaisella yrityksellä on tarina. Kerro omasi!

Natiivimainonta tuo lisää lukijoita, älykkäästi, oikeille vastaanottajille kohdennettuna.

Natiivimainonta on artikkelinomaista sisältöön ohjaavaa mainontaa. Mainos on toimitettujen sisältöjen seassa oleva nosto. Natiivimainos voi olla artikkeli, tarina, referenssicase tai vaikkapa puolueettoman tahon tuottama arvostelu.



NatiivimainontaKesän erikoistarjous +30% klikkejä


1000€ = 1250 klikkiä + 30% = 1625 klikkiä
2500€ = 3125 klikkiä + 30% = 4063 klikkiä
5000€ = 6250 klikkiä + 30% = 8125 klikkiä

Kustannustehokas hinnoittelumalli. 
Vain klikkauksista maksua. 0,80€ / klikki.

Kampanja-aika: Heinä-elokuu
Kampanja on vahvistettava 15.6. mennessä
 

NatiivimainontaMiksi natiivimainonta?

  1. Kustannustehokasta - mainosnäytöt ilmaisia, vain krlikeistä maksua
  2. Mainonnan kohdennettavuus 
  3. Informatiivinen tapa tuoda yritys esille
  4. Jakelu Suomen luetuimmissa medioissa
  5. Lisää yleisöä ja sitoutumista sisältöihin kotisivulla
  6. Kasvattaa yrityksen kotisivulla vietettyä aikaa
  7. Ad block -ohjelmateivät tunnista natiivimainoksia
  8. Klikkiprosentti usein 5-10 kertaa parempi kuin tavallisessa display-mainonnassa
  9. Mainosmateriaalien tuottaminen on helppoa ja nopeaa

Lisää voimaa asiakasrajapintaan - Tervetuloa Jukka!

14.09.2017 by Jukka Leino

Palvelutarjoamamme on kasvanut sikäli laajaksi, että ei ole helppoa löytää osaajaa, joka saisi...

Customer data

Voiko oman asiakastiedon ja ostetun median tiedot yhdistää?

08.09.2017 by Jukka Leino

Kyseessä on teknologia, jonne voidaan tuoda dataa useasta tietolähteestä ja yhdistää niitä...

Big picture

Mitä Braven kokonaisvaltainen asiakas saa?

31.08.2017 by Jukka Leino

Esimerkki -case: Markkinoinnin automaatio oli asia, josta asiakas oli lukenut sivuiltamme....

Natiivimainonta

Brave otti palveluvalikoimaansa natiivimainonnan

10.08.2017 by Teemu Leskinen

Natiivimainonta? Tuntuuko, että tekisi mieli Googlata termi ennen kuin jatkat lukemista? Ei...

back to school

Lomista on nautittu ja kasvu jatkuu!

09.08.2017 by Jukka Leino

Ajatusten irroittaminen operatiivisesta tekemisestä mahdollistaa monille asioille paikalleen...

Heinäkuun sää Helsinki, analytiikka

Mitä 50 vuoden säädatalla voi tehdä?

20.06.2017 by Jukka Leino

Brave tunnisti seuraavaksi kasvualueekseen analytiikan ja onnistuikin löytämään huipputyypin. ...

Stetoskooppi tilinpäätöksen päällä kuvastamassa sitä, miten analytiikka on kuin lääketiedettä yrityksen hyvinvoinnille.

Analytiikka valjastaa tieteen yrityksesi käyttöön

20.06.2017 by Petri Kuusela

Analytiikka on nykypäivän yritysmaailman kuumimpia puheenaiheita. Monesti sitä ylistetään, kehutaan...

Heinäkuun sää, analytiikka

Katso pääkaupunkiseudun heinäkuun sää!

14.06.2017 by Jukka Leino

Brave tunnisti seuraavaksi kasvualueekseen analytiikan ja onnistuikin löytämään huipputyypin. ...