Natiivimainonnan kesäetu Braven asiakkaille +30% klikkejä!


Posted on 07.06.2017
By Jukka Leino

Tags: Natiivimainonta


Jokaisella yrityksellä on tarina. Kerro omasi!

Natiivimainonta tuo lisää lukijoita, älykkäästi, oikeille vastaanottajille kohdennettuna.

Natiivimainonta on artikkelinomaista sisältöön ohjaavaa mainontaa. Mainos on toimitettujen sisältöjen seassa oleva nosto. Natiivimainos voi olla artikkeli, tarina, referenssicase tai vaikkapa puolueettoman tahon tuottama arvostelu.



NatiivimainontaKesän erikoistarjous +30% klikkejä


1000€ = 1250 klikkiä + 30% = 1625 klikkiä
2500€ = 3125 klikkiä + 30% = 4063 klikkiä
5000€ = 6250 klikkiä + 30% = 8125 klikkiä

Kustannustehokas hinnoittelumalli. 
Vain klikkauksista maksua. 0,80€ / klikki.

Kampanja-aika: Heinä-elokuu
Kampanja on vahvistettava 15.6. mennessä
 

NatiivimainontaMiksi natiivimainonta?

  1. Kustannustehokasta - mainosnäytöt ilmaisia, vain krlikeistä maksua
  2. Mainonnan kohdennettavuus 
  3. Informatiivinen tapa tuoda yritys esille
  4. Jakelu Suomen luetuimmissa medioissa
  5. Lisää yleisöä ja sitoutumista sisältöihin kotisivulla
  6. Kasvattaa yrityksen kotisivulla vietettyä aikaa
  7. Ad block -ohjelmateivät tunnista natiivimainoksia
  8. Klikkiprosentti usein 5-10 kertaa parempi kuin tavallisessa display-mainonnassa
  9. Mainosmateriaalien tuottaminen on helppoa ja nopeaa

Heinäkuun sää Helsinki, analytiikka

Mitä 50 vuoden säädatalla voi tehdä?

20.06.2017 by Jukka Leino

Brave tunnisti seuraavaksi kasvualueekseen analytiikan ja onnistuikin löytämään huipputyypin. ...

Stetoskooppi tilinpäätöksen päällä kuvastamassa sitä, miten analytiikka on kuin lääketiedettä yrityksen hyvinvoinnille.

Analytiikka valjastaa tieteen yrityksesi käyttöön

20.06.2017 by Petri Kuusela

Analytiikka on nykypäivän yritysmaailman kuumimpia puheenaiheita. Monesti sitä ylistetään, kehutaan...

Heinäkuun sää, analytiikka

Katso pääkaupunkiseudun heinäkuun sää!

14.06.2017 by Jukka Leino

Brave tunnisti seuraavaksi kasvualueekseen analytiikan ja onnistuikin löytämään huipputyypin. ...

Brave ennustaa säätä

Palkkasiko Brave meteorologin?

14.06.2017 by Jukka Leino

Brave tunnisti seuraavaksi kasvualueekseen analytiikan ja onnistuikin löytämään huipputyypin. Petri...

Liidien hankintaa BRAVE:n tyylillä!

Liidien hankinta BRAVE:n tyylillä!

08.06.2017 by Jukka Leino

Brave testasi itse teknologian ottamalla sen osaksi myynnin prosesseja. Olemme testanneet...

Natiivimainonnan kesäetu Braven asiakkaille +30% klikkejä!

Natiivimainonnan kesäetu Braven asiakkaille +30% klikkejä!

07.06.2017 by Jukka Leino

Kesän erikoistarjous +30% klikkejä 1000€ = 1250 klikkiä + 30% = 1625 klikkiä...

Naps Solar Systems

Asiakkaamme Naps Solar Systems Oy kasvaa ja kehittyy!

22.05.2017 by Jukka Leino

Energiayhtiöt investoivat Napsiin ja aurinkosähköön! Kotimaiset energiayhtiöt Pori Energia Oy,...

läpinäkyvyys yrityksessä

Millainen työnantaja sinulla on? Onko teillä kohtuttoman huonot tarjottimet?

11.05.2017 by Jukka Leino

Asia joka jäi erityisesti mieleeni oli oman työnantajan epäkohtien vatulointi. Selkeästikään...