Natiivimainonnan kesäetu Braven asiakkaille +30% klikkejä!


Posted on 07.06.2017
By Jukka Leino

Tags: Natiivimainonta


Jokaisella yrityksellä on tarina. Kerro omasi!

Natiivimainonta tuo lisää lukijoita, älykkäästi, oikeille vastaanottajille kohdennettuna.

Natiivimainonta on artikkelinomaista sisältöön ohjaavaa mainontaa. Mainos on toimitettujen sisältöjen seassa oleva nosto. Natiivimainos voi olla artikkeli, tarina, referenssicase tai vaikkapa puolueettoman tahon tuottama arvostelu.



NatiivimainontaKesän erikoistarjous +30% klikkejä


1000€ = 1250 klikkiä + 30% = 1625 klikkiä
2500€ = 3125 klikkiä + 30% = 4063 klikkiä
5000€ = 6250 klikkiä + 30% = 8125 klikkiä

Kustannustehokas hinnoittelumalli. 
Vain klikkauksista maksua. 0,80€ / klikki.

Kampanja-aika: Heinä-elokuu
Kampanja on vahvistettava 15.6. mennessä
 

NatiivimainontaMiksi natiivimainonta?

  1. Kustannustehokasta - mainosnäytöt ilmaisia, vain krlikeistä maksua
  2. Mainonnan kohdennettavuus 
  3. Informatiivinen tapa tuoda yritys esille
  4. Jakelu Suomen luetuimmissa medioissa
  5. Lisää yleisöä ja sitoutumista sisältöihin kotisivulla
  6. Kasvattaa yrityksen kotisivulla vietettyä aikaa
  7. Ad block -ohjelmateivät tunnista natiivimainoksia
  8. Klikkiprosentti usein 5-10 kertaa parempi kuin tavallisessa display-mainonnassa
  9. Mainosmateriaalien tuottaminen on helppoa ja nopeaa

Lovestorymme Ad Kiivin kanssa syvenee - Oddy Inc on syntynyt!

27.10.2017 by Jukka Leino

Mediatiedote 27.10.2017   Kertarytinällä keskisuurten toimistojen joukkoon - Brave...

Miltä minusta tuntuu saada palautetta?

12.10.2017 by Jukka Leino

Koko meidän oma porukka otti viestin erittäin positiivisesti vastaan. Toki kysymyksiä on noussut...

Ad Kiivi ja Brave Digital yhdistyvät

02.10.2017 by Jukka Leino

Markkinointitoimisto Ad Kiivi Oy ja digitaalisen markkinoinnin, analytiikan sekä ohjelmisto- ja web...

Lisää voimaa asiakasrajapintaan - Tervetuloa Jukka!

14.09.2017 by Jukka Leino

Palvelutarjoamamme on kasvanut sikäli laajaksi, että ei ole helppoa löytää osaajaa, joka saisi...

Customer data

Voiko oman asiakastiedon ja ostetun median tiedot yhdistää?

08.09.2017 by Jukka Leino

Kyseessä on teknologia, jonne voidaan tuoda dataa useasta tietolähteestä ja yhdistää niitä...

Big picture

Mitä Braven kokonaisvaltainen asiakas saa?

31.08.2017 by Jukka Leino

Esimerkki -case: Markkinoinnin automaatio oli asia, josta asiakas oli lukenut sivuiltamme....

Natiivimainonta

Brave otti palveluvalikoimaansa natiivimainonnan

10.08.2017 by Teemu Leskinen

Natiivimainonta? Tuntuuko, että tekisi mieli Googlata termi ennen kuin jatkat lukemista? Ei...

back to school

Lomista on nautittu ja kasvu jatkuu!

09.08.2017 by Jukka Leino

Ajatusten irroittaminen operatiivisesta tekemisestä mahdollistaa monille asioille paikalleen...