Mitä Braven kokonaisvaltainen asiakas saa?


Posted on 31.08.2017
By Jukka Leino


Ajattelin kertoa yhden esimerkin miten olemme Bravella hyödyntäneet omia palveluitamme.

Tee kuten opetat -sopii tähän esimerkkiin loistavasti!

Asiakkuus lähti liikkeelle meidän omilta verkkosivuilta. Sivustollemme on asennettu Google Analytics - hyvin. Palvelumme Brave Leads tunnistaa analytiikasta yrityksiä ja henkilöitä, jotka vierailevat sivuillamme.

Pelkästään näillä tiedoilla ei homma vielä aukea, mutta kun katsoo minkä kanavan kautta sivustolle on tultu ja mistä asioista ihminen on ollut kiinnostunut, on ensimmäisen kontaktoinnin sisältö melko selkeä.

Kävimme myyntipalaverissa läpi sivustollamme vierailleita yrityksiä, henkilöitä ja kiinnostuksen kohteita ja jaoimme liidit keskenämme.



Esimerkki -case:

Markkinoinnin automaatio oli asia, josta asiakas oli lukenut sivuiltamme. Aiheeseen oli päädytty maksetun mainonnan kautta, blogin kautta ja myöhemmin jo suoraan saitillemme. Tällä kulmalla olimme yhteydessä, sovimme tapaamisen ja siitä homma lähti liikkeelle.

Emme olleet asiakkaalle entuudestaan tuttu toimia, joten luottamuksen rakentaminen vaati muutamia tapaamisia, kyselyitä, tenttaamisia, kyseenalaistamisia jne. Onnistuimme vakuuttamaan asiakkaan ja päästiin aloittamaan hommat!

Markkinoinnin automaatiosta lähdettiin liikkeelle, mutta hyvin pian myös muut osaamisalueemme nousivat pöydälle.

Olen erittäin ylpeä meidän porukasta, sillä nykyisellään teemme asiakkaan kanssa kaikkia seuraavia asioita:

  • markkinoinnin automaatio
  • sivustoanalytiikka
  • hakusanamainonta
  • display -mainonta
  • nykyasiakasanalyysi
  • verkkosivuston jatkokehittäminen
  • sisällön tuotanto
  • mainonnan ohjelmallinen ostaminen
  • mainostuotanto

Seuraavaksi meidän pitää lisätä Braven tarjoamaa, jotta voimme tarjota asiakkaalle vielä laajemman repertuaarin! Tämä tosin saattaa tapahtua jo hyvinkin pian...;)

Jos joku edellämainituista osa-alueista vaatii teillä hyvää kumppania, ole rohkeasti yhteydessä ja laitetaan asiat kuntoon!

t. Braven porukka


Lovestorymme Ad Kiivin kanssa syvenee - Oddy Inc on syntynyt!

27.10.2017 by Jukka Leino

Mediatiedote 27.10.2017   Kertarytinällä keskisuurten toimistojen joukkoon - Brave...

Miltä minusta tuntuu saada palautetta?

12.10.2017 by Jukka Leino

Koko meidän oma porukka otti viestin erittäin positiivisesti vastaan. Toki kysymyksiä on noussut...

Ad Kiivi ja Brave Digital yhdistyvät

02.10.2017 by Jukka Leino

Markkinointitoimisto Ad Kiivi Oy ja digitaalisen markkinoinnin, analytiikan sekä ohjelmisto- ja web...

Lisää voimaa asiakasrajapintaan - Tervetuloa Jukka!

14.09.2017 by Jukka Leino

Palvelutarjoamamme on kasvanut sikäli laajaksi, että ei ole helppoa löytää osaajaa, joka saisi...

Customer data

Voiko oman asiakastiedon ja ostetun median tiedot yhdistää?

08.09.2017 by Jukka Leino

Kyseessä on teknologia, jonne voidaan tuoda dataa useasta tietolähteestä ja yhdistää niitä...

Big picture

Mitä Braven kokonaisvaltainen asiakas saa?

31.08.2017 by Jukka Leino

Esimerkki -case: Markkinoinnin automaatio oli asia, josta asiakas oli lukenut sivuiltamme....

Natiivimainonta

Brave otti palveluvalikoimaansa natiivimainonnan

10.08.2017 by Teemu Leskinen

Natiivimainonta? Tuntuuko, että tekisi mieli Googlata termi ennen kuin jatkat lukemista? Ei...

back to school

Lomista on nautittu ja kasvu jatkuu!

09.08.2017 by Jukka Leino

Ajatusten irroittaminen operatiivisesta tekemisestä mahdollistaa monille asioille paikalleen...