Miltä minusta tuntuu saada palautetta?


Posted on 12.10.2017
By Jukka Leino

Tags: Henkilöstöhallinta


Ollut aivan huippuhienot kaksi viimeistä viikkoa! Pääsimme vihdoin kertomaan henkilöstöllemme yhdistymisestä. Siis AdKiivin ja Brave Digitalin yhdistymisestä.



Koko meidän oma porukka otti viestin erittäin positiivisesti vastaan. Toki kysymyksiä on noussut pintaan, mutta niin pitääkin. Kaikkeen ei vielä ole edes antaa vastauksia, mutta tärkeää on muistaa kuunnella, ottaa asiat selvitykseen ja palata vastauksien kera, kunhan sellaisia on olemassa.

Olen saanut yhdistymisestä palautetta varsin monilta eri tahoilta. Jokainen palaute on vain vahvistanut omaa käsitystäni yhdistymisen positiivisuudesta ja oikeellisuudesta.

  • HENKILÖSTÖ - "Saamme valtavasti uutta osaamista samaan yhtiöön!"
  • HENKILÖSTÖ - "Millaiseen rooliin minä päädyn uudessa yhtiössä?"
  • HENKILÖSTÖ - "Pääsen oppimaan taas jotain uutta ja mielenkiintoista!"
  • ASIAKAS - "Wau, teidän kokonaisosaaminen on jotain tosi uniikkia!"
  • ASIAKAS - "Koska voin tavata AdKiivin porukoita?"
  • KUMPPANI - "Tunnet molemmat yritykset, ette olisi voineet löytää toisillenne parempaa kumppania!"
  • KUMPPANI - "Olen todella ylpeä puolestanne, kun olette saaneet koottua tuollaisen osaamisen ja persoonat yhteen ja samaan yritykseen!"
  • KAIKKI - "Mikä uuden yhtiön nimeksi tulee?"

Olen aivan mielettömän otettu kaikesta tuosta palautteesta, jonka olemme porukkana saaneet. Voin ylpeänä todeta, että uusi yhtiö ja sen kyvykkyydet muodostavat täysin uniikin kokonaisuuden, jollaisesta moni voi vain haaveilla!

MEISTÄ TULLAAN KUULEMAAN VIELÄ PALJON!


Miltä minusta tuntuu saada palautetta?

12.10.2017 by Jukka Leino

Koko meidän oma porukka otti viestin erittäin positiivisesti vastaan. Toki kysymyksiä on noussut...

Ad Kiivi ja Brave Digital yhdistyvät

02.10.2017 by Jukka Leino

Markkinointitoimisto Ad Kiivi Oy ja digitaalisen markkinoinnin, analytiikan sekä ohjelmisto- ja web...

Lisää voimaa asiakasrajapintaan - Tervetuloa Jukka!

14.09.2017 by Jukka Leino

Palvelutarjoamamme on kasvanut sikäli laajaksi, että ei ole helppoa löytää osaajaa, joka saisi...

Customer data

Voiko oman asiakastiedon ja ostetun median tiedot yhdistää?

08.09.2017 by Jukka Leino

Kyseessä on teknologia, jonne voidaan tuoda dataa useasta tietolähteestä ja yhdistää niitä...

Big picture

Mitä Braven kokonaisvaltainen asiakas saa?

31.08.2017 by Jukka Leino

Esimerkki -case: Markkinoinnin automaatio oli asia, josta asiakas oli lukenut sivuiltamme....

Natiivimainonta

Brave otti palveluvalikoimaansa natiivimainonnan

10.08.2017 by Teemu Leskinen

Natiivimainonta? Tuntuuko, että tekisi mieli Googlata termi ennen kuin jatkat lukemista? Ei...

back to school

Lomista on nautittu ja kasvu jatkuu!

09.08.2017 by Jukka Leino

Ajatusten irroittaminen operatiivisesta tekemisestä mahdollistaa monille asioille paikalleen...

Heinäkuun sää Helsinki, analytiikka

Mitä 50 vuoden säädatalla voi tehdä?

20.06.2017 by Jukka Leino

Brave tunnisti seuraavaksi kasvualueekseen analytiikan ja onnistuikin löytämään huipputyypin. ...