Liidien hankinta BRAVE:n tyylillä!


Posted on 08.06.2017
By Jukka Leino

Tags: Brave Leads, #Analytiikka


Olemme lanseeraamassa Brave Leads-teknologian.  Viimeinen testausvaihe on loppusuoralla. Brave Leadsin avulla on mahdollista tunnistaa sivustolla vierailleet yritykset, yhteyshenkilöt, kiinnostaneet sisällöt sekä mistä ihmiset ovat sivustolle tulleet.



Brave testasi itse teknologian ottamalla sen osaksi myynnin prosesseja. Olemme testanneet teknologiaa omilla verkkosivuillamme nyt muutaman kuukauden ajan. Tulokset ovat olleet kohdallamme huimat.

Brave Leads luo kuumia liidejä myynnille päivittäin! Brave Leads täydentää toimivan digitaalisen markkinoinnin. Aika muuttaa verkkokävijät myynnin liideiksi.

Käyttöönottoon riittää Google Analytics tili oikein asennettuna.

Käymme päivittäin myynnin kanssa läpi, mitkä yritykset ovat vierailleet sivustollamme, Brave Leads -käyttöliittymästä.

Katsomme miksi yritykset ovat sivustollemme päätyneet ja mitä ovat lukeneet:

  • hakusanamainonnan kautta
  • sosiaalisen median postauksen perusteella
  • suoraan kirjoittamalla osoitteemme url:iin
  • display -mainonnan seurauksena
  • mistä aiheesta ja miten kauan ihminen on viipynyt sivuillamme

Lisäksi Brave Leads tuo näkyville yrityksessä työskentelevät henkilöt, tittelit ja puhelinnumerot.

Mielenkiinnon ja vastuualueen yhdistämällä löydät varmasti oikean henkilön, johon olla yhteydessä!

Palvelun kustannus on 49,99 € + alv / kk.

 

Rohkeasti liidejä hankkimaan!!


Lisää voimaa asiakasrajapintaan - Tervetuloa Jukka!

14.09.2017 by Jukka Leino

Palvelutarjoamamme on kasvanut sikäli laajaksi, että ei ole helppoa löytää osaajaa, joka saisi...

Customer data

Voiko oman asiakastiedon ja ostetun median tiedot yhdistää?

08.09.2017 by Jukka Leino

Kyseessä on teknologia, jonne voidaan tuoda dataa useasta tietolähteestä ja yhdistää niitä...

Big picture

Mitä Braven kokonaisvaltainen asiakas saa?

31.08.2017 by Jukka Leino

Esimerkki -case: Markkinoinnin automaatio oli asia, josta asiakas oli lukenut sivuiltamme....

Natiivimainonta

Brave otti palveluvalikoimaansa natiivimainonnan

10.08.2017 by Teemu Leskinen

Natiivimainonta? Tuntuuko, että tekisi mieli Googlata termi ennen kuin jatkat lukemista? Ei...

back to school

Lomista on nautittu ja kasvu jatkuu!

09.08.2017 by Jukka Leino

Ajatusten irroittaminen operatiivisesta tekemisestä mahdollistaa monille asioille paikalleen...

Heinäkuun sää Helsinki, analytiikka

Mitä 50 vuoden säädatalla voi tehdä?

20.06.2017 by Jukka Leino

Brave tunnisti seuraavaksi kasvualueekseen analytiikan ja onnistuikin löytämään huipputyypin. ...

Stetoskooppi tilinpäätöksen päällä kuvastamassa sitä, miten analytiikka on kuin lääketiedettä yrityksen hyvinvoinnille.

Analytiikka valjastaa tieteen yrityksesi käyttöön

20.06.2017 by Petri Kuusela

Analytiikka on nykypäivän yritysmaailman kuumimpia puheenaiheita. Monesti sitä ylistetään, kehutaan...

Heinäkuun sää, analytiikka

Katso pääkaupunkiseudun heinäkuun sää!

14.06.2017 by Jukka Leino

Brave tunnisti seuraavaksi kasvualueekseen analytiikan ja onnistuikin löytämään huipputyypin. ...