Ad Kiivi ja Brave Digital yhdistyvät


Posted on 02.10.2017
By Jukka Leino

Tags: #bravedigital, #adkiivi, #mediatiedote


Markkinointitoimisto Ad Kiivi Oy ja digitaalisen markkinoinnin, analytiikan sekä ohjelmisto- ja web-kehityksen palveluita tuottava Brave Digital Oy ovat sopineet yhdistymisestä.



Markkinointitoimisto Ad Kiivi Oy ja digitaalisen markkinoinnin, analytiikan sekä ohjelmisto- ja web-kehityksen palveluita tuottava Brave Digital Oy ovat sopineet yhdistymisestä.

Ad Kiivi ja Brave Digital perustavat yhdessä uuden konsernin, johon molemmat yritykset siirtyvät tytäryhtiöiksi. Yritysten liiketoiminnot yhdistyvät ja uusi brändi julkaistaan vielä tämän vuoden aikana.

Uusi yritys tuottaa entistä kattavammin ja monipuolisemmin palveluja, jotka vastaavat digimurroksen kanssa kamppailevien asiakkaiden tarpeisiin niin brändäyksen kuin digitaalisten ratkaisujen puolelta.

Yhdistyminen on osa molempien yritysten pitkän aikavälin kasvustrategiaa sekä luontainen jatkumo vuosien tiiviille yhteistyölle.

Kaikki Ad Kiivin ja Brave Digitalin työntekijät siirtyvät uuden yrityksen palvelukseen.

Yhdistymisen jälkeen uudessa konsernissa työskentelee yli 50 henkilöä, Kuopiossa, Iisalmessa, Espoossa, Tampereella ja Atlantassa. Vuoden 2017 liikevaihto tulee asettumaan noin neljään miljoonaan euroon.

Lisätietoja antavat:
Ad Kiivin toimitusjohtaja Jukka Kekäläinen, 044 355 1630, jukka.kekalainen@oddy.fi
Brave Digitalin toimitusjohtaja Jukka Leino, 040 516 7612, jukka.leino@oddy.fi


Lovestorymme Ad Kiivin kanssa syvenee - Oddy Inc on syntynyt!

27.10.2017 by Jukka Leino

Mediatiedote 27.10.2017   Kertarytinällä keskisuurten toimistojen joukkoon - Brave...

Miltä minusta tuntuu saada palautetta?

12.10.2017 by Jukka Leino

Koko meidän oma porukka otti viestin erittäin positiivisesti vastaan. Toki kysymyksiä on noussut...

Ad Kiivi ja Brave Digital yhdistyvät

02.10.2017 by Jukka Leino

Markkinointitoimisto Ad Kiivi Oy ja digitaalisen markkinoinnin, analytiikan sekä ohjelmisto- ja web...

Lisää voimaa asiakasrajapintaan - Tervetuloa Jukka!

14.09.2017 by Jukka Leino

Palvelutarjoamamme on kasvanut sikäli laajaksi, että ei ole helppoa löytää osaajaa, joka saisi...

Customer data

Voiko oman asiakastiedon ja ostetun median tiedot yhdistää?

08.09.2017 by Jukka Leino

Kyseessä on teknologia, jonne voidaan tuoda dataa useasta tietolähteestä ja yhdistää niitä...

Big picture

Mitä Braven kokonaisvaltainen asiakas saa?

31.08.2017 by Jukka Leino

Esimerkki -case: Markkinoinnin automaatio oli asia, josta asiakas oli lukenut sivuiltamme....

Natiivimainonta

Brave otti palveluvalikoimaansa natiivimainonnan

10.08.2017 by Teemu Leskinen

Natiivimainonta? Tuntuuko, että tekisi mieli Googlata termi ennen kuin jatkat lukemista? Ei...

back to school

Lomista on nautittu ja kasvu jatkuu!

09.08.2017 by Jukka Leino

Ajatusten irroittaminen operatiivisesta tekemisestä mahdollistaa monille asioille paikalleen...