Blogi

Heinäkuun sää Helsinki, analytiikka

Mitä 50 vuoden säädatalla voi tehdä?

by Jukka Leino

20.06.2017

Mallintaa tulevan heinäkuun sään!

Brave ei lähtenyt rekryämään sammakkomiestä vaan matemaatikon!

Petri teki sääennusteen lineaarisella regressioanalyysillä.

Mitä muuta Petri osaa ennustaa?

Read More

Stetoskooppi tilinpäätöksen päällä kuvastamassa sitä, miten analytiikka on kuin lääketiedettä yrityksen hyvinvoinnille.

Analytiikka valjastaa tieteen yrityksesi käyttöön

by Petri Kuusela

20.06.2017

Kaikilla meistä on jotain mielikuvia analytiikasta. Se voi herättää voimakkaitakin reaktioita tai mielipiteitä suuntaan tai toiseen. Tästä huolimatta monille on epäselvää, mistä analytiikassa on oikeasti kyse, ja missä kaikessa analytiikkaa pystyttäisiin hyödyntämään. Tämän kysymyksen esittävälle saattaa vastaus tulla yllätyksenä: analytiikkaa voi hyödyntää oikeastaan kaikkialla.

Read More

Heinäkuun sää, analytiikka

Katso pääkaupunkiseudun heinäkuun sää!

by Jukka Leino

14.06.2017

Palkkasiko Brave meteorologin?

Onko kyseessä perusennustaja vai oikea sammakkomies?

Petri teki sääennusteen lineaarisella regressioanalyysillä.

Mitä muuta Petri osaa ennustaa?

Read More

Brave ennustaa säätä

Palkkasiko Brave meteorologin?

by Jukka Leino

14.06.2017

Palkkasiko Brave meteorologin? Mihin suuntaan liiketoimintaa ollaan viemässä? Onko kyseessä perusennustaja vai oikea sammakkomies? Mitä muuta Petri osaa ennustaa?

Read More

Liidien hankintaa BRAVE:n tyylillä!

Liidien hankinta BRAVE:n tyylillä!

by Jukka Leino

08.06.2017

Olemme lanseeraamassa Brave Leads-teknologian.  Viimeinen testausvaihe on loppusuoralla. Brave Leadsin avulla on mahdollista tunnistaa sivustolla vierailleet yritykset, yhteyshenkilöt, kiinnostaneet sisällöt sekä mistä ihmiset ovat sivustolle tulleet.

Read More

Natiivimainonnan kesäetu Braven asiakkaille +30% klikkejä!

Natiivimainonnan kesäetu Braven asiakkaille +30% klikkejä!

by Jukka Leino

07.06.2017

Jokaisella yrityksellä on tarina. Kerro omasi!

Natiivimainonta tuo lisää lukijoita, älykkäästi, oikeille vastaanottajille kohdennettuna.

Natiivimainonta on artikkelinomaista sisältöön ohjaavaa mainontaa. Mainos on toimitettujen sisältöjen seassa oleva nosto. Natiivimainos voi olla artikkeli, tarina, referenssicase tai vaikkapa puolueettoman tahon tuottama arvostelu.

Read More

Sivut