Blogi

Lovestorymme Ad Kiivin kanssa syvenee - Oddy Inc on syntynyt!

by Jukka Leino

27.10.2017

Uusi brändi lanseerataan vielä tämän vuoden puolella. Pysy kuulolla!

Lue lisää

Miltä minusta tuntuu saada palautetta?

by Jukka Leino

12.10.2017

Ollut aivan huippuhienot kaksi viimeistä viikkoa! Pääsimme vihdoin kertomaan henkilöstöllemme yhdistymisestä. Siis AdKiivin ja Brave Digitalin yhdistymisestä.

Lue lisää

Ad Kiivi ja Brave Digital yhdistyvät

by Jukka Leino

02.10.2017

Markkinointitoimisto Ad Kiivi Oy ja digitaalisen markkinoinnin, analytiikan sekä ohjelmisto- ja web-kehityksen palveluita tuottava Brave Digital Oy ovat sopineet yhdistymisestä.

Lue lisää

Lisää voimaa asiakasrajapintaan - Tervetuloa Jukka!

by Jukka Leino

14.09.2017

Pitkä kokemus teknisessä asiakastyössä, laaja kontaktiverkosto sekä suora ja rehti savolainen asenne, kuvaavat uutta tekijäämme Jukka Vattukalliota. Olen erittäin ylpeä, että saimme Jukan kaltaisen ammattilaisen joukkueeseemme! Tervetuloa remmiin Jukka!

Lue lisää

Customer data

Voiko oman asiakastiedon ja ostetun median tiedot yhdistää?

by Jukka Leino

08.09.2017

Useilla yrityksillä on CRM järjestelmissään tai ihan vain exelissä dataa omista asiakkaistaan. Dataa, siis tietoa, ihan perustietoa, nimi, puhelin nro, email, ostohistoria jne. Näitä tietoja kannattaa käyttää hyväksi, kun haluaa selvittää kenelle voisi myydä mitäkin lisää tai mitkä asiat yhdistävät eri asiakkaita ja mistä löytyisi samankaltaisia uusia asiakkaita.

Monesti eri tietojyväset on tallennettuna eri järjestelmissä, mikä luo haasteita niiden jatkohyödyntämiselle. DMP on monessa tapauksessa aivan loistava ratkaisu yhdistää noita tietoja. DMP on lyhenne sanoista data management platform.

Lue lisää

Big picture

Mitä Braven kokonaisvaltainen asiakas saa?

by Jukka Leino

31.08.2017

Ajattelin kertoa yhden esimerkin miten olemme Bravella hyödyntäneet omia palveluitamme.

Tee kuten opetat -sopii tähän esimerkkiin loistavasti!

Asiakkuus lähti liikkeelle meidän omilta verkkosivuilta. Sivustollemme on asennettu Google Analytics - hyvin. Palvelumme Brave Leads tunnistaa analytiikasta yrityksiä ja henkilöitä, jotka vierailevat sivuillamme.

Pelkästään näillä tiedoilla ei homma vielä aukea, mutta kun katsoo minkä kanavan kautta sivustolle on tultu ja mistä asioista ihminen on ollut kiinnostunut, on ensimmäisen kontaktoinnin sisältö melko selkeä.

Kävimme myyntipalaverissa läpi sivustollamme vierailleita yrityksiä, henkilöitä ja kiinnostuksen kohteita ja jaoimme liidit keskenämme.

Lue lisää

Sivut