Markkinoinnin analytiikka

Markkinoinnin analytiikka & dashboard ratkaisut

Markkinoinnin analytiikka selvittää mitkä toimenpiteet markkinoinnissasi toimivat, miten kohderyhmät reagoivat mainontaasi sekä mistä uusia asiakkuuksia tulisi lähteä hankkimaan.

Esimerkkeinä markkinoinnin analytiikan hyödyntämisestä ovat:


  • Verkkopalvelun kehittämiskohteiden selvittäminen
  • Markkinointikanavien toimivuuden selvittäminen
  • Kohderyhmien selvittäminen
  • 
Eri viestintäkulmien tehokkuuden selvittäminen
  • 
Markkinoinnin kipupisteiden selvittäminen

marketing_analytics.jpg

Parhaillaan markkinoinnin analytiikan dashboard ratkaisut näyttävät yhdellä silmäyksellä miten kampanjasi on toiminut, kuinka paljon mikäkin markkinointikanava tuo myyntiä sekä mitkä viestit toimivat kohderyhmässä parhaiten.

Nykyaikainen digitaalinen markkinointi tarvitsee aina rinnalleen tarpeeksi tarkan ja yksiselitteisen markkinoinnin analytiikan. Jos syy ja seuraussuhdetta ei voida analytiikalla todistaa ei mittarit vielä ole kunnossa. Hyvällä analytiikalla saadaan aina tehtyä myös johtopäätökset mihin tulisi seuraavaksi keskittyä ja mitä parannettavaa vielä on.



Ota yhteyttä

Jukka Leino
CEO, Partner

+358 10 3211906 
jukka.leino@brave.fi

Pasi Lappalainen
CDO, Partner

+358 10 3211901
pasi.lappalainen@brave.fi

Yhteydenottopyyntö

Jätä yhteydenottopyyntö niin otamme teihin yhteyttä mahdollisimman pian.


Beneq - A Thinner World

Digitaalisen markkinoinnin kokonaisvaltainen kumppanuus verkkosivuston suunnittelusta hakusanamainontaan (SEM)

Villada

Vauhtia kasvuun digitaalisesta markkinoinnista

OPR-Vakuus

Mobiiliresponsiivisen verkkosivuston uudistus Drupal-kehitystä hyödyntäen ja lainanhakuprosessin kehittäminen

Antti-Teollisuus

Verkkosivuston uudistus tukemaan kansainvälistä kasvua