Markkinoinnin analytiikka

Markkinoinnin analytiikka- & -mittaristoratkaisut

Markkinoinnin analytiikka selvittää mitkä toimenpiteet markkinoinnissasi toimivat, miten kohderyhmät reagoivat mainontaasi, sekä mistä uusia asiakkuuksia tulisi lähteä hankkimaan.

Esimerkkeinä markkinoinnin analytiikan hyödyntämisestä ovat:


  • Verkkopalvelun kehittämiskohteiden selvittäminen
  • Markkinointikanavien toimivuuden selvittäminen
  • Kohderyhmien selvittäminen
  • 
Eri viestintäkulmien tehokkuuden selvittäminen
  • 
Markkinoinnin kipupisteiden selvittäminen

Parhaillaan markkinoinnin

Parhaillaan markkinoinnin analytiikan mittaristoratkaisut (dashboard-ratkaisut) näyttävät yhdellä silmäyksellä miten kampanjasi on toiminut, kuinka paljon mikäkin markkinointikanava tuo myyntiä, sekä mitkä viestit toimivat kohderyhmässä parhaiten. Nykyaikainen digitaalinen markkinointi tarvitsee aina rinnalleen tarpeeksi tarkan ja yksiselitteisen markkinoinnin analytiikan. Jos syy- ja seuraussuhdetta ei voida analytiikalla todistaa, eivät mittarit vielä ole kunnossa. Hyvällä analytiikalla saadaan aina tehtyä myös johtopäätökset mihin tulisi seuraavaksi keskittyä ja mitä parannettavaa vielä on.



Bravella suunnittelemme, teemme mitattavaksi ja näkyväksi sekä tulkisemme markkinointisi analytiikan ja tunnusluvut. Pyydä tarjous!

Ota yhteyttä

Jukka Leino
CEO, Partner

+358 10 3211906 
jukka.leino@oddy.fi

Pasi Lappalainen
CDO, Partner

+358 10 3211901
pasi.lappalainen@oddy.fi

Yhteydenottopyyntö

Jätä yhteydenottopyyntö niin otamme teihin yhteyttä mahdollisimman pian.


Beneq - A Thinner World

Digitaalisen markkinoinnin kokonaisvaltainen kumppanuus verkkosivuston suunnittelusta hakusanamainontaan (SEM)

Villada

Vauhtia kasvuun digitaalisesta markkinoinnista

OPR-Vakuus

Mobiiliresponsiivisen verkkosivuston uudistus Drupal-kehitystä hyödyntäen ja lainanhakuprosessin kehittäminen

Antti-Teollisuus

Verkkosivuston uudistus tukemaan kansainvälistä kasvua